Česká pošta - Balík do balíkovny
Balík Do balíkovny bude doručen adresátovi (příjemci) na jednu z 2 600 pošt, o uložení (a termínu vyzvednutí) se dozví formou SMS nebo e-mailu
- Vyzvednutí objednaného zboží na zvolené poště adresátem (příjemcem) a to ve většině případů následující den po odeslání zásilky;
- Příjemce si dle vlastních potřeb zvolí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí (pošty v nákupních centrech, poblíž pracoviště příjemce, v místě bydliště a rekreačních oblastech);
- S příjemcem balíku Česká pošta aktivně komunikuje prostřednictvím SMS, e-mailů;
- Pokud si příjemce z nějakého důvodu nemůže nebo nechce Balík na poštu vyzvednout, může zažádat o jeho doručení až domů;
- V případě uzavření zvolené pošty nebo Balíkovny, v případě naplnění kapacity Balíkovny nebo z jiných vážných provozních důvodů může být zásilka připravena k vyzvednutí na určené zastupující poště nebo pobočce.
- V případě, že zásilka nebude splňovat uvedené parametry, bude automaticky a bez oznámení odeslána ĆESKOU POŠTOU jako BALÍK DO RUKY a cena poštovného bude navýšena dle platného ceníku.
- Při přebírání zásilky věnujte prosím zvýšenou pozornost její kompletnosti (co do počtu balíků) a neporušenosti obalu včetně ochranné balící pásky. Pokud zjistíte jakékoliv vnější poškození obalu, zásilku nepřebírejte.
Pokud se Vám po vyplnění PSČ nebo města nezobrazí žádná nabídka pošty, znamená to, že u Vámi zvoleného PSČ nebo města, ČESKÁ POŠTA tuto službu neumožňuje. V takovém případě zkontrolujte správnost Vámi zadávaných údajů nebo vyberte jinou poštu nebo vyberte jiný způsob dopravy.
Zásady při přebírání zásilky:
1. Zásilku vždy zkontrolujte za přítomnosti přepravce.
2. Ujistěte se, že je správný počet balíků, a že jsou krabice i lepící páska neporušená po celém svém povrchu. Zkontrolujte, zda krabice nebyla upuštěna z větší výšky (tedy nemá poškozené rohy, případně deformovanou spodní, či boční stranu).
3. Při jakémkoliv problému, nebo podezření na možné poškození, je nutné zásilku rozbalit a v případě poškození nebo neúpného obsahu toto poznačit do přepravního listu, který podepisujete. Bez tohoto zápisu učiněného v okamžiku převzetí, přepravní společnost reklamace neuznává!
4. V případě jakýchkoliv výše uvedených problémech obaretem informovat odesílatele / prodávajícího e-mailem: objednavky@remauh.cz nebo telefonicky na tel. čísle: 774 673 334 (při této komunikaci uveďte: jméno a příjmení, číslo zásilky, číslo daňového dokladu, tel. kontakt a konkrétní problém, který nastal.
V případě jejího poškození a bez řádného zápisu do protokolu za žádných okolností zásilku nepřebírejte!
tel.: (+420) 774 673 334 nebo (+420) 603 115 091 nebo e-mail.: info@remauh.cz