Balíkovna na adresu
Balík ,,Balíkovna na adresu" přijde za adresátem kam bude chtít, předem se o tom dozví prostřednictvím SMS nebo e-mailu.
Garance doručení objednaného zboží přímo do rukou adresáta (příjemce) a to následující den po odeslání zásilky.
- S příjemcem balíku Balíkovna aktivně komunikuje prostřednictvím SMS, e-mailů a přímých telefonátů.
- Ve vybraných lokalitách (okresní a krajská města) Balíkovna zajišťuje po dohodě s příjemcem odpolední doručování do 19.00 hodin.
- Nemá-li příjemce možnost zásilku převzít, zajišťuje Česká pošta její uložení a následné vyzvednutí na nejbližším možném výdejním místě.
Po odeslání zásilky Vám zašleme číslo balíku a Vy můžete sledevat ONLINE, kde se Vaše zásilka nachází (poklepáním) na odkaz: Sledování zásilek (Track & Trace) | Česká pošta (do okna sledování zásilky vepište číslo balíku uvedeném v předmětu e-mailu, který od nás obdržíte v den odeslání zásilky). Online sledování zásilek lze využít až po přijetí zásilek dopravcem na depo, děje se mezi 22:00 - 0:00.
UPOZORNĚNÍ
Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně písemně oznámit přepravci samotnému i prodávajícímu.
Postup reklamace dodané zásilky přes BALÍKOVNU s poškozením nebo úbytkem obsahu:
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
tel.: (+420) 774 673 334 nebo (+420) 603 115 091 nebo e-mail.: info@remauh.cz