biscuit

Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)

Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".

cog

Nastavení cookies

Upravte si cookies dle vlastních preferencí.

angle_up Technické cookies - nezbytné pro správné fungování webu

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

angle_up Analytické cookies - Google Analytics měření návštěvnosti stránek a uživatele

Tyto cookies nám umožňují měřit výkonnost našich webových stránek a našich online kampaní. S jejich pomocí zjišťujeme počet návštěv, zdroj návštěv a další parametry. Shromážděné údaje zjišťujeme v agregované podobě, která nám neumožňuje údaje dohledat ke konkrétnímu uživateli. Pokud tyto cookies deaktivujete, nebudeme moci analyzovat výkonnost našich webových stránek a optimalizovat je pro co nejsnažší užívání.

angle_up Personalizované a reklamní cookies - pro zkušenost šitou na míru

Tyto cookies nám umožňují lépe cílit a vyhodnocovat marketingové kampaně.

Balíkovna - výdejní místo

Balík do Balíkovny bude doručen adresátovi (příjemci) na vybrané výdejní místo - o uložení (a termínu vyzvednutí) se dozví formou SMS nebo e-mailu

  • Garance vyzvednutí objednaného zboží na zvoleném výdejním místě adresátem (příjemcem) a to následující den po odeslání zásilky.
  • Příjemce si dle vlastních potřeb zvolí výdejní místo, na které bude balík připraven k vyzvednutí (pošty v nákupních centrech, poblíž pracoviště příjemce, v místě bydliště a rekreačních oblastech).
  • S příjemcem balíku Balíkovna aktivně komunikuje prostřednictvím SMS, e-mailů.
  • Pokud si příjemce z nějakého důvodu nemůže nebo nechce zásilku v Balíkovně vyzvednout, může zažádat o jeho doručení až domů.

Po odeslání zásilky Vám zašleme číslo balíku a Vy můžete sledevat ONLINE, kde se Vaše zásilka nachází (poklepáním) na odkaz: Sledování zásilek (Track & Trace) | Česká pošta (do okna sledování zásilky vepište číslo balíku uvedeném v předmětu e-mailu, který od nás obdržíte v den odeslání zásilky). Online sledování zásilek lze využít až po přijetí zásilek dopravcem na depo, děje se mezi 22:00 - 0:00.

UPOZORNĚNÍ

Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně písemně oznámit přepravci samotnému i prodávajícímu.

Postup reklamace dodané zásilky přes BALÍKOVNU s poškozením nebo úbytkem obsahu:
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

bal_kovna_2025



V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat
tel.: (+420) 774 673 334 nebo (+420) 603 115 091 nebo e-mail.: info@remauh.cz

HODNOCENÍ OBCHODU
99 %
Obchod remauh.cz hodnotilo 7016 zákazníků
Naposled přidané hodnocení:
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Včera
Ověřený zákazník
Před 2 dny
Ověřený zákazník
Před 2 dny
Ověřený zákazník
Před 2 dny
Vytvořila společnost RemaUH - košík
Informační systémy a internetové obchody na míru