Česká pošta - Obálka
Zásilka ,,OBÁLKA" přijde za adresátem kam bude chtít, o odeslání se zákazník dozví prostřednictvím e-mailu.
Tuto možnost přepravy je možno využít jen v případě, že Vámi vybrané zboží je VHODNÉ pro odeslání v OBÁLCE jako např.: KALKULAČKY, KALENDÁŘE, DIÁŘE, LAMPIÓNY, SAMOLEPKY, MALÁ FOTOALBA, KNIHY a jiné do obálky vložitelné zboží. V případě, že si tuto možnost zvolíte a nebude možno takto zboží odeslat (nebudeli mít níže uvedené PARAMETRY nebo by to nebylo vhodné z důvodu poškození zboží), tak Vás budeme o této skutečnosti před odesláním informovat a navrhneme Vám jiné možnosti odeslání. Pokud Vám žádná námi navrhovaná varianta nebude vyhovovat, tak můžete objednávku bez jakýchkoliv problémů a poplatků STORNOVAT.
AKCEPTOVATELNÉ PARAMETRY ZÁSILKY
(odpovídají do maximálních rozměrů BUBLINKOVÉ OBÁLKY A3 50x35x5cm)
- Minimální hmotnost: 2,5 g
- Maximální hmotnost: 2 kg
- Minimální rozměry: 14 x 9 cm
- Maximální rozměry: 43 x 32 x 5 cm
Zásilka Vám bude doručena následující den od odeslání zboží z našeho skladu, přímo na adresu, kterou uvedete v další části objednávky.
Při zvolené formě úhrady DOBÍRKOU:
Platbu provedete v hotovosti přímo zaměstnanci (řidiči) ČESKÉ POŠTY, při doručení zásilky.
Při zvolené formě úhrady Bankovní převod / Platba On-line platební kartou (platební údaje budou zaslány do 2 pracovních dnů):
Platbu provedete na naše číslo účtu.
Fakturu s platebními údaji Vám zašleme po fyzickém vychystání zboží. Jakmile provedete platbu, tak Vás žádáme o zaslání informace, kdy byla platba provedena. Po připsání peněz na náš účet (transakce trvá v rozmezí jednoho až tří pracovních dnů - doba je závislá na tom, z jakého peněžního ústavu platbu odesíláte) Vám obratem zboží odešleme. O odeslání zásilky Vás budeme informovat e-mailem. Z ČESKÉ POŠTY Vám bude zaslám e-mail + SMS. V den doručení Vás ČP bude telefonicky kontaktovat a sdělí Vám přibližný čas doručení zásilky.
V případě, že Vám e-mail s platebními údaji nebude doručen do DVOU pracovních dnů od odeslání objednávky - informujete nás o této skutečnosti e-mailem: objednavky@remauh.cz nebo telefonicky: (+420) 603 368 620 a ihned sjednáme nápravu.
Po odeslání zásilky Vám zašleme číslo zásilky a Vy můžete sledevat ONLINE, kde se Vaše zásilka nachází (poklepáním) na odkaz: Sledování zásilek (Track & Trace) | Česká pošta (do okna sledování zásilky vepište číslo balíku uvedeném v předmětu e-mailu, který od nás obdržíte v den odeslání zásilky). Online sledování zásilek lze využít až po přijetí zásilek dopravcem na depo, děje se mezi 22:00 - 0:00.
UPOZORNĚNÍ
Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně písemně oznámit přepravci samotnému i prodávajícímu.
Postup reklamace dodané zásilky přes ČESKOU POŠTU s poškozením nebo úbytkem obsahu:
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
tel.: (+420) 774 673 334 nebo (+420) 603 115 091 nebo e-mail.: info@remauh.cz