Dětská hra Mickey a kamarádi na výletě
CÍL HRY Cílem hry je jako první přes všechny překážky dorazit na vrcholek hory k cílovému praporku. PŘÍPRAVA HRY Před první hrou opatrně vyloupejte žetony a herní plán rozložte doprostřed stolu. Každý hráč si vezme figurku své barvy a položí ji na start. Žetony vybavení zamíchejte a položte je lícem dolů poblíže herního plánu tak, aby na ně všichni dosáhli. PRŮBĚH HRY Hru začíná nejmladší hráč. Hodí kostkou a posune svoji figurku o příslušný počet bodů. Pokud hráč ukončí svůj tah na barevném políčku, vykoná příslušnou akci popsanou níže. Na jednom políčku může být více figurek. Hodí-li hráč šestku, hází ještě jednou. Ukončí-li hráč svůj tah po šestce na barevném políčku, vykoná příslušnou akci a pak teprve hází znovu.odné s barvou období) Klid, nic se neděje. Ve hře pokračuje další hráč, který je na řadě. Akční políčka Červené políčko se stanem: Je čas doplnit zásoby vybavení, které se v horách bude hodit. Hráč si náhodně vezme jeden žeton vybavení a položí ho před sebe lícem vzhůru. Pokud už žádné vybavení není dostupné, nic si nebere. Hnědé políčko s ukazatelem: Ukazatel pomůže najít správnou cestu. Hráč hází ještě jednou. Pokud na pole vstoupí po šestce, hází ještě dvakrát. Žluté políčko s loďkou: Vítr do plachet a hurá na vodu. Pokud hráč, který prochází přes toto políčko vlastní žeton s loďkou, může si zkrátit cestu přes jezero po modrých políčkách. Pokud žeton nevlastní, musí pokračovat po bílých políčkách delší cestou okolo jezera. Žluté políčko s dalekohledem: Vidět do dálky se hodí, urychlí to cestu. Pokud hráč má žeton dalekohledu, odevzdá ho zpět do žetonů vybavení a v dalším tahu pokračuje v cestě. Pokud tento žeton nemá, 1 kolo nehraje. Žluté políčko s kompasem: Když znáte správný směr, tak se neztratíte. Pokud hráč má žeton s kompasem, odevzdá ho zpět do žetonů vybavení a v dalším tahu pokračuje v cestě. Pokud tento žeton nemá, hledá cestu a 1 kolo nehraje. Žluté políčko s čepicí: V čepici je v horách teplo. Pokud hráč má žeton s čepicí, odevzdá ho zpět do žetonů vybavení a v dalším tahu pokračuje v cestě. Pokud tento žeton nemá, musí se zahřát cvičením a 1 kolo nehraje. KONEC HRY Vítězem se stává první hráč, který dorazil do cílového pole s praporkem. Ostatní hráči mohou dohrát, aby se určilo zbylé pořadí. Obsahuje: • 1 herní plán • 21 žetonů vybavení • 6 figurek • 1 hrací kostka • 1 pravidla