Jak si posunout DATUM DODÁNÍ?
Určitě se Vám mnohokrát stalo, že jste vybírali zboží na e-shopech, a když jste si vybrali, tak jste čekali na termín těsně před datumem, kdy jste chtěli mít zboží doma, aby Vám ho děti nenašly a nebo z důvodu financí, kterých se v tu chvíli zrovna nedostávalo. V den, kdy jste se rozhodli zboží objednat, tak jste zjistili, že je VYPRODANÉ!
A právě pro to Vám nabízíme tuto možnost:
- Posunutí data doručení ,,MY VÁM TO ODLOŽÍME" S touto službou se Vám to již NESTANE!!!
Je zcela jednoduché této možnosti využít a nebude Vás stát ani KORUNU! Naše skladovací kapacita je omezená cca na 300ks balíků. Vyhrazujeme si právo tuto službu na dobu nezbytně nutnou přerušit.
Je možno v soušasné době tuto službu využít?
ANO - služba je AKTIVNÍ
JAK NA TO?
Vámi vybrané zboží vložte klasicky do ,,NÁKUPNÍHO KOŠÍKU", přepněte se do ,,NÁKUPNÍHO KOŠÍKU", vyplňte veškeré informace a volby, které jsou od Vás požadovány a na závěr vyplňte v sekci ,,Datum doručení zásilky" kolonku ,,Posunout datum doručení zásilky" datum můžete vepsat ručně ve tvaru dd.mm.rrrr (např. 21.12.2013) nebo použít kalendář, který se zobrazí po kliknutí do obdélníčku.
UPOZORNĚNÍ
Vámi zvolené datum, by mělo být dnem pracovním! Zboží Vám odložíme a bude Vám odesláno DVA pracovní dny před Vámi vybraným datem.
Po celou dobu, kdy bude zboží u nás odloženo Vám GARANTUJEME cenu, za kterou si zboží objednáte a v žádném případě vám cenu NEZVÝŠÍME! Pokud dojde ke snížení ceny v našem e-shopu a Vy nás na to upozorníte, tak Vám cenu SNÍŽÍME! Samozřejmě, že s objednávkou můžete manipulovat po dobu, než bude zboží předáno přepravci. Zboží můžete přidávat a nebo odebírat dle Vašeho uvážení.
U této služby můžete využít všechny námi nabízené způsoby dopravy a platby. V případě, že si vyberete možnost platby předem na účet, tak Vám e-mail s platebními údaji odešleme ihned po připravení zboží. Platbu proveďte minimálně SEDUM dní před Vámi vybraným termínem doručení zboží, aby byl dostatečný čas na ověření platby.
Zboží Vám odešleme až k Vámi zvolenému odloženému datu, i když bude platba na náš účet připsána dříve. Zboží Vám nebude odesláno v případě, že peníze nebudou připsány na náš účet do data odeslání. (v tomto případě se bude čekat do doby, kdy budou peníze připsany na náš účet a zboží bude odesláno až poté)
OBJEDNÁVKU MŮŽETE UPRAVOVAT!
V případě, že budete chtít zboží do objednávky přidat, tak si vytvořte novou objednávku se zbožím, které chcete přidat a do POZNÁMKY (Poznámka zákazníka k objednávce) v NÁKUPNÍM KOŠÍKU napište: SLOUČIT s objednávkou: (číslo původní objednávky). Na doplňující objednávce musíte vybrat znovu poštovné, to Vám účtovat nebudeme (poštovné Vám naúčtujeme jen jedno za všechny sloučené objednávky).
NEBO stačí napsat e-mail na objednavky@remauh.cz a uvést číslo objednávky a zboží, které chcete přidat. Vždy vám musíme potvrdit přijetí požadavku. Pokud Vám přijetí požadavku nepotvrdíme, tak nás prosím kontaktujte na tel.: (+420) 774 673 334 nebo (+420) 603 115 091, aby nedošlo k nedopatření.
V případě, že budete chtít zboží odebrat z objednávky a nebo objednávku stornovat, tak stačí napsat e-mail na objednavky@remauh.cz a uvést číslo objednávky a změnu, kterou chcete provést. Vždy Vám musíme potvrdit přijetí požadavku. Pokud Vám přijetí požadavku nepotvrdíme, tak nás prosím kontaktujte na tel.: (+420) 774 673 334 nebo (+420) 603 115 091, aby nedošlo k nedopatření.
Zboží Vám odešleme o DVA dny dříve, než uvedete datum, na který si přejete zboží obdržet, aby Vám bylo dotučeno na Vámi uvedený termín. O odeslání zboží budete informováni SMS a e-mailem.
tel.: (+420) 774 673 334 nebo (+420) 603 115 091 nebo e-mail.: info@remauh.cz