Reklamace
Jak postupovat v případě reklamace:
Reklamaci uplatňujte přímo u naší společnosti REMA UH s.r.o. nebo v autorizovaných servisech výrobců-dovozců.
- Pro rychlé vyřízení reklamace doporučujeme zaslat e-mail s dotazem na adresu doručení reklamace.
Dotaz zašlete na e-mail: objednavky@remauh.cz. Uveďte název, kód zboží a číslo faktury - obratem Vám odešleme adresu, na kterou máte reklamaci odeslat. - Můžete využít náš formulář ve formátu WORD nebo - reklamační list.
Při reklamaci je vždy nutné přiložit k zásice s reklamovaným zbožím:
- reklamované zboží
- doklad o koupi (faktura)
- popis závady
- kontaktní údaje
Vaše reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.
Adresa pro zaslání reklamací:
Zboží zaslat na jednu z níže uvedených adres dle provozovny. Přesná adresa je uvedená v levé horní části faktury označená jako PROVOZOVNA.
- Pro rychlé vyřízení reklamace doporučujeme zaslat e-mail s dotazem na adresu doručení reklamace. Dotaz zašlete na e-mail: objednavky@remauh.cz . Uveďte název, kód zboží a číslo faktury - obratem Vám odešleme adresu, na kterou máte reklamaci odeslat.
nebo
- PRODEJNA HRAČEK, Medlov 57, 783 91 MEDLOV u Uničova
nebo
- HRAČKY-PAPÍR (OD WEWE), Masarykovo nám.1232, 686 01 Uherské Hradiště
Soubory ke stažení:
tel.: (+420) 774 673 334 nebo (+420) 603 115 091 nebo e-mail.: info@remauh.cz